اجاره خودرو برای عروسی

شرایط اجاره خودرو برای عروسی


اجاره ماشین عروس

یکی از قسمت های مهم در شب عروسی، خیابان گردی با ماشین عروس بعد از تالار و مراسم می باشد. ماشین عروس در این خیابان گردی اهمیت زیادی در ثبت خاطرات دارد. زیرا برخی افراد می خواهند ماشین عروسی آن ها لاکچری باشد تا در آن شب بدرخشد. به همین دلیل می توانند از شرکت هایی که خودرو کرایه می دهند استفاده کنند. ما در این مقاله نکاتی درباره اجاره خودرو برای عروسی خواهیم گفت تا شما بدانید برای این کار باید از کجا اقدام کنید و چه شرایطی را باید رعایت کنید.

اجاره ماشین عروس
اجاره ماشین عروس

دلیل اجاره خودرو شب عروسی

ممکن است برای برخی افراد سوال پیش بیاید که چرا برای شب عروسی باید خودرو کرایه کرد. در واقع دلیل این کار بستگی به هر فرد دارد. به عنوان مثال برخی افراد به دلیل آنکه خودرو شخصی ندارند این کار را می کنند. برخی افراد هم خورو دارند، ولی به دلیل آنکه می خواهند در شب عروسی خود همه چیز به بهترین شکل باشد، به فکر اجاره خودرو برای عروسی می افتند. آن ها می توانند انواع خودروهای لاکچری را از شرکت هایی که خودرو کرایه می دهند را دریافت کنند تا در شب عروسی خود همه چیز به بهترین شکل پیش رود.

کدام خودرو ها را می توان برای عروسی کرایه کرد؟

ماشین های زیادی در سایت کمیل کار هستند که می توان آن ها را کرایه کرد. هر کدام از این ماشین ها با توجه به قیمت و یا مدل آن ها مورد نظر افراد مختلف است. به همین دلیل هم کمیل کار خودروهای زیادی را در اختیار افراد گذاشته است تا آن ها بتوانند کرایه کنند. شما می توانید در اجاره خودرو برای عروسی، ماشین های برند زیر را انتخاب کنید:

  • بنز
  • bmw
  • تویوتا
  • هیوندای
  • کیا

علاوه بر این موارد شما می توانید برای پرداخت هزینه کمتر خودروهای ایرانی مانند پرشیا و سمند را انتخاب کنید.

اجاره بنز برای عروسی
اجاره بنز در تهران برای عروسی

مدت زمان کرایه خودرو شب عروسی

برخی افراد خودرویی را که می خواهند کرایه کنند را فقط در روز عروسی نیاز دارند. این افراد می توانند خودرو را به صورت روزانه اجاره کنند. اما افراد دیگری ممکن است قصد داشته باشند روزهای بعد عروسی مانند ماه عسل را با همان خودرو پیش ببرند. در واقع شما می توانید اجاره خودرو برای عروسی را به صورت ساعتی، روزانه و یا حتی ماهانه با توجه به نیاز تان داشته باشید. شما تا هر مدتی که می خواهید می توانید خودرو را داشته باشید.

ولی دقت کنید که اگر خودرو از زمانی که در قرارداد ذکر شده است برای تحویل بیشتر دست شما باشد و بازگردانده نشود، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

حال اگر شما قصد دارید تا خودرو را کرایه کنید، باید مدارکی را تحویل شرکت بدهید. شما با ارائه این مدارک می توانید خودرو مورد نظر خود را تا زمانی که نیاز دارید در اختیار داشته باشید.  مدارکی که باید آن ها را ارائه دهید، کپی و اصل شناسنامه و گواهینامه، چک و سفته به ارزش قیمت ماشین کرایه ای و ضمانت نقدی که بعد از بازگشت ماشین به شما برگردانده می شود. شما با ارائه این مدارک خودرو را از شرکت تحویل می گیرید.

اجاره خودرو برای عروسی با راننده

برخی افراد می خواهند راننده ماشین شب عروسی خودشان باشند. اما برخی افراد دیگر ممکن است بخواهند تا فرد دیگری رانندگی ماشین عروس را بر عهده بگیرند. این افراد می توانند در هنگام کرایه خودرو، آن را با راننده اجاره کنند. رانندگانی که مسئولیت کنترل خودرو را دارند، بسیار حرفه ای، مجرب، خوش برخورد و راه بلد هستند. اینگونه شما می توانید در شب عروسی هدایت خودرو را به فرد دیگری بسپارید و خودتان نیازی به رانندگی نداشته باشید.

اجاره خودرو عروسی با راننده
اجاره خودرو عروسی با راننده

جمع بندی

همانطور که ما در این مقاله اشاره کردیم، افراد مختلفی برای اجاره ماشین عروسی اقدام می کنند. ما در این مقاله نکاتی درباره اجاره خودرو برای عروسی نام بردیم. اکنون شما می دانید که برای این کار نیاز به چه مدارکی دارید. شما می توانید انواع خودروهایی که نیاز دارید را در همین سایت مشاهده کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز، تا هر زمانی که نیاز به خودرو دارید آن را در اختیار داشته باشید. شما می توانید اجاره خودرو از سایت کمیل کار را به صورت آنلاین و یا با مراجعه حضوری انجام دهید.

سوالات متداول

  1. آیا می توان برای روزهای بعد عروسی هم خودرو را کرایه کرد؟
    بله شما حتی می توانید به صورت ماهانه خودرو را اجاره کنید.
  2. خودرو را با راننده و با بدون راننده می توان اجاره کرد؟
    شما می تواند خودرو را هم با و هم بدون راننده کرایه کنید.
  3. از کجا می توان اقدام به اجاره خودرو برای عروسی کرد؟
    شما می توانید ماشین مورد نظر خود را با  هر زمانی که بخواهید آن را در اختیار داشته باشید، از شرکت کمیل کار اجاره کنید.
چه امتیازی می دهید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *